poniedziałek, 21 grudnia 2015

CZAS PAKOWAĆ PREZENTY!

Tak jak nie uznaję ciętych kwiatów, bo bez sensu się je przedwcześnie ścina - cieszą tylko chwilę... potem więdną i trzeba je wyrzucić. Nie znoszę bezsensowności i marnotrawstwa. Podobne przemyślenia mam zawsze ilekroć czeka mnie pakowanie prezentów. Uważam, że prezent powinien być zapakowany estetycznie, fantazyjnie i tak by opakowanie można wykorzystać powtórnie, lub do innych celów. Dlatego u mnie papier (taki okazjonalny) ODPADA!.
W zależności od potrzeb i upodobań osoby obdarowywanej prezent można zapakować w wykonaną własnoręcznie eko torbę, woreczek, który przyda się na suszone owoce, itp. rzeczy, lub można wykonać ozdobny (w decoupage) słój na herbatę, kawę lub skarby świata. Takie właśnie dzieło prezentuję w programie z cyklu Miś Kuleczka i jego walizeczka pt.  BABCIU, BABUNIU - film
W tym roku na prezent gwiazdkowy zebrało się kilka drobiazgów i pakowanie ich osobno byłoby totalnym bezsensem, dlatego przydatny okazał się mocne, duże pudełko po butach. Wystarczyło je tylko pomalować farbą akrylową. Wieko potraktowałem jako podobrazie i... nakładając farbę stworzyłem przestrzeń dla wyobraźni. Tu każdy może się wykazać, bo przecież każdy ma w sobie choćby odrobinę fantazji i artystycznego polotu. Po wyschnięciu całość utrwaliłem/ wykończyłem werniksem ze złotymi drobinkami. Ponieważ pudełko będzie na prezenty, a potem skrytką na skarby siedmioletniej artystki, to złoty blask, błyskotka jest całkiem na miejscu.
Życzę Ci drogi czytelniku niecodziennych pomysłów, efektownych dzieł/ opakowań oraz przyjemności z rozpakowywania oczekiwanych prezentów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz