czwartek, 3 grudnia 2015

CO NA PREZENT?

JAK TO ZROBIĆ - zobacz film
To pytanie zapewne bije rekordy popularności w grudniu - okazji bowiem jest sporo. W całej masie marketowych i modowych propozycji niektórym pewnie trudno się poruszać i oczywiście mają trudności z wyborem produktu na prezent.
Najbezpieczniejszy i co najważniejsze- bezcenny- będzie prezent wykonany własnoręcznie.
Dlaczego? Sam zwykle staram się wykonać coś własnoręcznie, ponieważ czas, jaki poświęcamy na zrobienie danej rzeczy jest właściwie czasem poświęconym osobie, dla której prezent przygotowujemy. Poświęcając czas poświęcamy naszą energię, wszystkie myśli i ... dokładając starań, by prezent wyglądał jak najładniej, przekazujemy obdarowywanej osobie  nasze najlepsze uczucia - MIŁOŚĆ, a przecież w czasie świąt oraz idei obdarowywania właśnie o tę miłość chodzi. I nie wyraża się ona wcale poprzez markę, poprzez trendy, a najmniej poprzez wysokość ceny produktu.
Zachęcam do bacznego rozejrzenia się wokół siebie, po domu i... wykonania prezentu nawet z rzeczy niepotrzebnych.
Ja znalazłem na półce nie do końca zapisane zeszyty szkolne córci. Zaplanowałem nowy notes dla żony. Odciąłem niezużyte/ czyste kartki, przyciąłem do zaplanowanego formatu i wykonałem oryginalną oprawę, wykorzystując karton/ tekturę i resztki tapety (zmywalnej). Do klejenia najlepiej nadaje się dostępny powszechnie klej do drewna (SUODAL, VIKOL itp.).
Kolejność czynności jest dość istotna, dlatego polecam obejrzenie odcinka z serii WYCIECZKI MISIA KULECZKI - INTROLIGATOR. Tam profesjonalista w wieloletnim stażem prezentuje i objaśnia wszystkie etapy pracy introligatorskiej.
Wiem, że to jedna z tysiąca możliwości wykonania praktycznego prezentu. Mam jednak nadzieję, że będzie przydatna teraz i w przyszłości. Warto znać różne tajemnice i posiadać wiele umiejętności.

Życzę wiele radości podczas pracy, udanych efektów i zadowolenia z obdarowywania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz