poniedziałek, 2 listopada 2015

OPOLE, OPOLE! - Jestem z tego miasta.

OPOLE, OPOLE! - Jestem z tego miasta - posłuchaj
Piosenkę tę napisałem w kwietniu 2009 r. Chwilę się odleżała w szufladzie...
Od pewnego czasu  szufla(n)d(i)ę moją uchyliłem i... co jakiś czas piosenka z niej wylatuje na światło dzienne, w eter a konkretniej w sieć. Tym razem przy okazji turnieju miast  http://turniejmiast.zumi.pl/opole.html  postanowiłem wesprzeć głosujących z samego Opola oraz tych, którzy to miasto znają, lubią i chętnie do niego wracają i chcieliby zagłosować. :)
Dla chętnych śpiewających - tekst

słowa i muzyka: Cezary Cesarz
Tego miasta każdy kąt 
znam, bo jestem właśnie stąd.
Tego miasta każdy kąt
znam, bo jestem właśnie stąd. 

Wiem, gdzie Wieża jest Piastowska,
gdzie Katedra, że Odra...
Płynie przez Opole właśnie,
tu odbija się najjaśniej:
słońce, niebo, domy, drzewa,
słońce, niebo, domy, drzewa...
Tutaj cała Polska śpiewa,
cała Polska śpiewa...!

Opole, Opole, O-Po-Le!
W urzędzie, w przedszkolu i w szkole!
Radośnie niech zabrzmi tu co dnia!
Śpiewaj teraz Ty, zaśpiewam ja...

Tego miasta każdy kąt 
znam, bo jestem właśnie stąd.
Tego miasta każdy kąt
znam, bo jestem właśnie stąd. 

Wiem, gdzie teatr, gdzie przedszkole,
że festiwal ma Opole...
I piosenka płynie właśnie,
że w tym mieście brzmi najjaśniej:
słońce, niebo, domy, drzewa,
słońce, niebo, domy, drzewa...
Tutaj cała Polska śpiewa,
cała Polska śpiewa...!

Opole, Opole, O-Po-Le!
W urzędzie, w przedszkolu i w szkole!
Radośnie niech zabrzmi tu co dnia!
Śpiewaj teraz Ty, zaśpiewam ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz