poniedziałek, 30 listopada 2015

MÓJ ANIOŁKU NA, NA, NA - okazje, tematy, zabawy

MÓJ ANIOŁKU NA, Na, NA - posłuchaj
Pomysł na tę piosenkę urodził się w ubiegłe Święta Bożego Narodzenia. Teraz jest właściwa pora, by
zacząć śpiewać piosenki świąteczne i kolędy. Zwrotka przeznaczona jest dla dzieci starszych (6+), jednak z refrenem poradzą sobie wszystkie zuchy, nawet w pampersach maluchy! :)
Dla chętnych tekst:


słowa i muzyka: Cezary Cesarz



Mój Aniołku jasnooki

zerwij z nieba gwiazdkę malusieńką.

Przynieś proszę Dzieciąteczku,

niech zabłyśnie jasno przed stajenką...



Na, na, na ...



Mój Aniołku złotowłosy

zawieś warkocz pomiędzy gwiazdami.

Niech rozświetla całe niebo

i zaśpiewaj głośno razem z nami...



Na, na, na ...



Mój Aniołku białopióry

strzepnij proszę puszek ze skrzydełka.

Niech dzieciątko śliczne, boskie,

w mig otuli cieplutka kołderka...



Na, na, na ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz